Модуль 9.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання,кожному учню потрібна індивідуальна підтримка, як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні.
Мої обов'язки:
· завжди прислухатися до того, що говорять учні, уникати слів "Так", "Правильно";
· спостерігати за роботою учнів, не забуваючи при цьому поставлені навчальні цілі;
· використовувати вправи у малих групах, створювати графічні схеми, рольові ігри та драматизації;
· відслідковувати прогрес навчання учнів;
· допомогати в здійсненні дослідження.Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки. Учням потрібне середовище (оточення, умови, засоби і відповідний психологічний клімат), яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок.
Коментарі
Дописати коментар